7.1. Odstąpienie od umowy.
7.1.1. Biorąc pod uwagę wyłączenie stosowania odpowiednich przepisów opisane w punkcie 4.5. niniejszego regulaminu oraz z uwagi na to, że przedmiotem świadczenia jest sprzedaż i dostawa przez Piekarnię dla Użytkownika rzeczy ulegających szybkiemu zepsuciu oraz mających krótki termin przydatności do użycia, Użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Dostawy, jako umowy zawartej na odległość.
7.1.2. W przypadku braku zapłaty przez Użytkownika całości ceny za objęte Zamówieniem Produkty w terminie 14 dni od daty złożenia Zamówienia przez Użytkownika, Usługodawca może w imieniu Piekarni odstąpić od łączącej Piekarnię i Użytkownika Umowy Dostawy. Każdorazowo odstąpienie od Umowy Dostawy z powodu braku płatności odnosić się będzie do poszczególnego i nieopłaconego Zamówienia.
7.2. Zmiana lub anulowanie Zamówienia (rozwiązanie Umowy Dostawy).
7.2.1. Usługobiorca uprawniony jest do jednostronnego anulowania konkretnego Zamówienia (rozwiązania Umowy Dostawy) lub jego zmiany do godziny 20:00 Dnia Roboczego poprzedzającego Termin dostawy danego Zamówienia z zastrzeżeniem pkt. 7.2.2.
7.2.2. Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy dzień poprzedzający realizację zamówienia zaliczany jest do dni ustawowo wolnych od pracy, wówczas to Użytkownik może anulować zamówienie najpóźniej do godz. 20:00 każdego dnia poprzedzającego dzień wolny od pracy.
7.2.3. Każdorazowo, Użytkownik może dokonać anulowania Zamówienia lub jego zmiany wyłącznie za pośrednictwem Serwisu drogą elektroniczną w panelu administracyjnym.
7.2.4. Anulowanie Zamówienia, jeżeli było ono opłacone nie z konta przedpłaconego, a za pośrednictwem Przelewy24, powoduje każdorazowo automatyczne zasilenie konta przedpłaconego Użytkownika kwotą ceny wynikającą z anulowanego Zamówienia – wzrost salda po stronie Użytkownika o kwotę ceny Zamówienia anulowanego. Zwrot środków na koncie przedpłaconym odbywa się zgodnie z pkt. 5.10.
7.2.5. Anulowanie Zamówienia, jeżeli było ono opłacone z konta przedpłaconego Użytkownika, każdorazowo powoduje zasilenie konta przedpłaconego Użytkownika kwotą wynikającą z anulowanego Zamówienia – wzrost salda po stronie Użytkownika o kwotę ceny Zamówienia anulowanego.
7.2.6. Użytkownik po anulowaniu zamówienia otrzyma wiadomość e-mail potwierdzającą anulowanie zamówienia.
7.2.7. Po anulowaniu zamówienia informacje o anulowaniu zamówienia zostaną automatycznie zapisane i uwidocznione na koncie Użytkownika serwisu.